Marek Bellay: Ako som získal prácu vďaka ONLINE KLUBU

Môj príbeh začal ešte dávno pred ONLINE KLUBOM, niekde v druhom, alebo treťom ročníku na strednej škole. Vtedy som sa začal zaujímať o marketing, pozeral som inzeráty v rôznych marketingových agentúrach, ale nikde nebrali žiakov strednej školy ani na brigádu. Vysokú školu som si vyberal so zameraním na marketing.

Prvý kontakt s ONLINE KLUBOM som mal na prezentácii o alternatívnych spôsoboch vzdelávania, kde ma zaujalo hlavne praktické využitie skúseností z klubu a navyše som mal možnosť vypočuť si referencie niektorých študentov. Potom pri výbere klubu som mal jasno a nemusel som sa dlho rozhodovať.

A čo mi klub priniesol? Za hlavný prínos ONLINE KLUBU sú neoceniteľné skúsenosti z rôznych smerov či už ide o kreatívu, tvorbu online kampaní, tvorbu webu, manažérske zručnosti, ale najmä tímovú prácu. ONLINE KLUB by som odporučil študentom, ktorý majú cieľ, ktorý sa neboja venovať svoj čas niečomu čo ich v budúcnosti posunie vpred. Mne členstvo v klube prinieslo neoceniteľnú stáž v lete v agentúre ONLINE TORO, do ktorej som bol následne prijatý na part time.

ONLINE KLUB a stáž v reálnej firme, mi pomohla nájsť iný pohľad na vec, zistiť zaujímavejšie fakty z hľadiska marketingu v podstate som sa dostal z klietky sterilného vzdelania do rýchlo napredujúceho odvetvia. Avšak za hlavný prínos považujem to, že spojil ľudí rovnakého zamerania, čo je super a vďaka tomu, že jeden druhému dávame svoje skúsenosti dokážeme rýchlo naberať vedomosti a postupovať v pred.

Ako poslednú vec, čo by som chcel dať vedieť spolužiakom a aj ostatným je to, že žiadne vzdelanie nie je zbytočné, čo môže v konečnom dôsledku vyznieť ako klišé avšak vďaka skúsenostiam nadobudnutým počas trvania ONLINE KLUBU, si po skončení školy môžeme ľahšie nájsť prácu, prípadne si nás môžu nechať vo firmách a z part time sa stane full time, alebo ak by sme chceli podnikať v tomto odvetví aspoň získame know-how na začiatok, čo môže byť často neoceniteľné.

 

Marek Bellay, študent Obchodnej fakulty, odbor Marketingový manažment, 1. ročník 2. stupeň