Silvia Benkőová: Ako som získala prácu vďaka ONLINE KLUBU

Moja cesta marketingovými chodníčkami začala už pri výbere strednej školy, kedy som sa rozhodla pre Obchodnú akadémiu so zameraním na marketing a manažment. Ďalším krokom bol výber vysokej školy. Vybrala som si Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity. Počas prvých troch rokov však moje očakávania neboli naplnené… Mali sme síce veľa predmetov z oblasti marketingu, ale stále to nebolo to pravé pre mňa. Začala som strácať motiváciu! V tom ma kamarát povzbudil a nasmeroval, aby som vzdelávanie v marketingu neukončila a prihlásila sa na druhý stupeň na odbor Marketingový manažment. Nakoniec som tak veru aj urobila. A vôbec to neľutujem!

V lete roku 2014 som si ako čerstvá bakalárka uvedomila, že je na čase nájsť si prácu v oblasti marketingu. Už od čias strednej školy som mala vždy dlhodobé brigády, ktoré ma naučili disciplíne a pracovným návykom. Nastal však čas posunúť sa aj po odbornej stránke. Pri surfovaní po internete som natrafila na množstvo ponúk, ale v každej vyžadovali základnú znalosť AdWordsu a Analyticsu… Vôbec som netušila čo to je, tak som sa opýtala pána Google. Postupne som si začala čítať články a sama sa vzdelávať v tejto oblasti. Bola som rozhodnutá začať mimo školských aktivít navštevovať Online klub, ktorý bol pôvodne určený pre tretiakov.

Leto sa veľmi rýchlo skončilo, prišiel koniec septembra a s ním aj prvý deň školy. To, čo som vôbec nečakala, bola správa, že tento rok budú mať Online Klub štvrtáci. GENIÁLNE! A nielen to, dokonca sa na škole otvorila aj Google Partners akadémia, kde sme mohli získať Google certifikát Adwords. Samozrejme som neváhala ani sekundu a hneď sa prihlásila do oboch projektov! Konečne ma škola začala opäť baviť! Otvorili sa mi dvere do sveta online marketingu. Bola to síce rýchla jazda, ale kto naozaj chcel, zvládol to! Neskutočné množstvo informácií, samoštúdium a hneď praktické skúšanie teórie v praxi. Geniálny nápad, za ktorý veľmi vďačím všetkým zainteresovaným! Vďaka ich motivácii a snahe nás posúvať vždy vpred, som už v novembri dostala ponuku na stáž v online marketingovej agentúre ONLINE TORO, kde pracujem dodnes. Môj záujem o online marketing si vraj všímali už od začiatkov semestra a následne ma telefonicky kontaktovali. Zároveň som od februára získala aj ďalšiu stáž ako Social media intern pre startup Addwork, kde mám na starosti celkovú online komunikáciu na sociálnych sieťach. Že ako to všetko stíham? Jednoducho ma to baví a to je kľúčom k úspechu!

ONLINE KLUB mi dal toho veľmi veľa. Množstvo nových informácií, praktických skúseností, nadviazaných kontaktov v oblasti online marketingu, motiváciu sa vždy zlepšovať a prehĺbených kamarátstiev na celý život. Náš ročník je naozaj silný, čo si všimli aj agentúry a mnoho mojich priateľov získalo taktiež stáže v online agentúrach. Čo ma však najviac teší je to, že jeden druhého nevnímame ako konkurenciu, ale ako priateľa na telefóne, ktorý dokáže pomôcť. Ak si jeden z nás prečíta zaujímavý článok, posunie ho ďalej druhým na vzdelávanie. Vzájomne sa podporujeme v samoštúdiu a posúvame sa vpred.

 

Silvia Benkőová, študentka Obchodnej fakulty, odbor Marketingový manažment, 1. ročník 2. stupeň